@malekporایمنی در برق +پروژه برق+فیلم مستند تماس با در تلگرام

فیلم مستند-آموزش برق-قفل گذاری سی دی-قفل گذاری کامپیوتر-نرم افزار برق-فیلم درسی-سوال امتحانی-برقگرفتگی

@malekporایمنی در برق +پروژه برق+فیلم مستند تماس با در تلگرام

فیلم مستند-آموزش برق-قفل گذاری سی دی-قفل گذاری کامپیوتر-نرم افزار برق-فیلم درسی-سوال امتحانی-برقگرفتگی

@malekporایمنی در برق +پروژه برق+فیلم مستند تماس با در تلگرام
فیلم مستند-آموزش برق-قفل گذاری سی دی-قفل گذاری کامپیوتر-نرم افزار برق-فیلم درسی-سوال امتحانی-برقگرفتگی
تماس با در تلگرام
@malekpor
کلمات کلیدی

تفاوت سیستمهای کنترل PLC و DCS

آموزش تولید برق -فیلم مستند برق ESABZEVAR.IR

دانلود نرم افزار Microwin برای PLC های سری S7 200 زیمنس

آموزش نرم افزار برق

Altium designer آموزش های فارسی نرم افزار

سیستم زمین و مقررات ایمنی در ایستگاهها با ایزولاسیون گاز

مجموعه فیلم های آموزشی نیروگاه بادی

کتاب آموزشی مثلث نارنجی- PLC STEP5

نرم افزار اندروید

نرم افزار موبایلی برق

نرم افزار برق

طنز لامپ کم مصرف و پیک بار

کانال ماهواره ای کلمه

مرجع کامل زبان برنامه نویسی ++C برای اندروید

آموزش ساخت رباتیک

نیروی زمینی ارتش استخدام می کند

جزوه آموزشی و تصویری شبکه های فشار متوسط و ضعیف

توصیه های مهم پزشکی هنگام کار با کامپیوتر

فیلم مستند تولید فیبرنوری

حفاظت ترانسفورماتورهای قدرت 3

39 مقاله نهمین کنفرانس دانشجویی مهندسی برق

جزوه مدار دکتر کوهنبرای آمادگی کنکور ارشد و دکتری

حل تشریحی سوالات کنکور ارشد برق 1393

خطبه های نماز جمعه شهرستان خوشاب

ایبوک

کتاب موبایلی

طلایه داران سپاه قائم آل یاسین (عج)

در میهمانی ملکوت

دریای ایثار اباالفضل (ع)

عطش عاشورا

۱۲ مطلب در خرداد ۱۳۹۳ ثبت شده است

باشگاه خبرنگاران پلیس - برخی از شهروندان در دام کلاهبرداران سایبری گرفتار می‌شوند و هستی‌شان به تارج می‌رود اما آیا می دانیم کلاهبرداران از چه شگردهایی استفاده می‌کنند؟

به گزارش باشگاه خبرنگاران پلیس، رئیس پلیس فتای استان خوزستان در یادداشتی به برخی از این عوامل اشاره کرده است که در زیر می‌خوانید.

از ورود کلاهبردارن به حریم‌خصوصی و درز اطلاعات شخصی کا‌ر آن چنان دشواری نیست بلکه با داشتن اطلاعات و کسب آگاهی به راحتی می‌توان از دام آن‌ها در امان ماند.

اینترنت مانند مزرعه‌ای برای پرورش کلاهبرداران سایبری است. کلاهبردارانی که تلاش می‌کنند در این فضا به اطلاعات شخصی دیگران دست پیدا کنند تا از این راه با اخاذی از قربانیان و یا سرقت اطلاعات حساب بانکی آن‌ها پول هنگفتی به جیب بزنند که آن‌ها برای کلاهبرداری اغلب به وسیله حملات فیشینگ در ایمیل‌ها یا شبکه‌های اجتماعی و یا سایت‌های مخرب دست به این کار می‌زنند.



عنوان : استخدام بانک ملت ایران سال ۹۳

تاریخ انقضا : 23 خرداد 1393

شهرهای مورد نیاز : سراسر کشور

بانک ملت برای تامین نیروی مورد نیاز خود در تهران و شهرستان ها، برای رده شغلی بانکدار، نیروی انسانی جدید استخدام می کند. برای مشاهده شرایط اینجا را کلیک کنید برای ثبت نام یا اصلاح اطلاعات اینجا را کلیک کنید برای پیگیری و رویت مشخصات اینجا را کلیک کنید

 

ترانسفور ماتور قدرت گازی GIS و ایمنی درانتقال

  • ترانسفور ماتور قدرت گازی GIS - ایمنی درانتقال
  • tranformator gis-softey power electricity

در سالهای اخیر افزایش روز افزون مصرف انرژی الکتریکی ، گسترش شبکه های توزیع و فوق توزیع را در شهرها و مناطق صنعتی اجتناب ناپذیر نموده است با توجه به اینکه کمبود فضا و لزوم همسازی با محیط از یک طرف و جلوگیری از آثار آلودگی های مختلف از طرف دیگر پستهای گازی روز به روز کاربرد پیشتری می یابند ولی با این وجود به علت مسائل فنی موجود تاکنون ترانسفورماتورهای این پستها از نوع روغنی بوده و به منظور کنترل دامنة آتش سوزی احتمالی و مسائل مربوط به سیستم خنک کنندگی عمدتا در فضای باز نصب می شوند ولی اخیرا گاز sf6 نیز در طراحی و ساخت ترانسفورماتورهای با قدرت بالا مورد توجه قرار گرفته است و نسل جدیدی از ترانسفورماتورها را با عنوان ترانسفورماتورهای گازی مطرح نموده که در این جزوه مورد بررسی قرار می گیرد. ...

 

 


 

در این پروژه با استفاده از میکرو کنترلر ARM سری AT91SAM7X256 و LCD نوکیا N96 که با صفحه ی لمسی مقاومتی بر روی یک ماژول قرار دارد به کنترل 4 رله پرداخته ایم به شکلی که با فشردن صفحه هر کدام از رله های مربوطه خاموش یا روشن میگردد.در پروژه های قبل یک دفتر چه arm که با استفاده از همین ماژول lcd طراحی شده است را قرار داده بودم و مطالبی راجع به راه اندازی صفحات لمسی مقاومتی در آنجا قرار دارد که میتوانید دنبال کنید.همچنین پروژه دفترچه نقاشی با arm را نیز میتوانید دنبال کنید.


  کنترل رله بامیکرو کنترلر ARM

آموزش مونتاژ تابلو روان با ماژول های LED آماده

چنانچه تمامی مراحل را به دقت و با توجه به تصاویر دنبال نمایید، در عرض چند دقیقه با اصول مونتاژ تابلوروان آشنا شده و بدون نیاز به دانستن علم الکترونیک و یا اصول برنامه نویسی قادر خواهید بود در عرض چند ساعت یک تابلو روان حرفه ای با کیفیت و با قابلیت های بسیار عالی بسازید.

 


آموزش ساخت تابلو روان-ESABZEVAR.IR آموزش مونتاژ تابلو روان با ماژول های LED آماده

این فیلم مستند زیبا و عملی ، برای پروژه پایان نامه  دانشگاهی توسط جناب آقای طرقی ساخته شده، و در مورد مراحل طراحی و ساخت ترانس های قدرت می باشد



الکترونیک سبزوار-www.esabzevar.ir

فیبر نوری در ایرانفیبر نوری در ایرانesabzevar.ir

در ایران در اوایل دهه ۶۰، فعالیت‌های پژوهشی در زمینه فیبر نوری در پژوهشگاه، برپایی مجتمع تولید فیبر نوری در پونک تهران را درپی داشت و در سال 1367، کارخانه تولید فیبر نوری در یزد به بهره برداری رسید. عملاً در سال ۱۳۷۳ تولید فیبر نوری با ظرفیت ۵۰٫۰۰۰ کیلومتر در سال در ایران آغاز شد. فعالیت استفاده از کابل‌های نوری در دیگر شهرهای بزرگ ایران آغاز شد تا در آینده نزدیک از طریق یک شبکه ملی مخابرات نوری به هم بپیوندند. در همان سال ۱۳۶۷ نخستین خط مخابراتی تار نوری بین تهران و کرج به کار افتاد.

اولین پروژه فیبرنوری با اجرای ۷۰۰ کیلومتر کابل با ۱۳ هزار کانال بین چندین مسیر با هزینه‌ای بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال بین سالهای ۶۹ تا ۷۳ انجام شد.

فیبر نوری در ایران

در هفت مرحله ساده برد مدارچاپی خودتان را بسازید


همه کسانی که در زمینه طراحی و ساخت مدارات الکترونیکی فعالیت می کنن و با مدارات آزمایشی سر و کار دارند با مسائل مربوط به استفاده از فیبر سوراخدار و مدارات چاپی آشنا هستند. معمولا برای پیاده سازی مدارات کوچک از فیبر های سوراخدار آماده موجود در بازار استفاده آموزش ساخت برد چاپیمی کنیم. ولی زمانی که تعداد قطعات مدار زیاد باشد و یا در مدار از آی سی استفاده کرده باشیم عملا استفاده از فیبر های سوراخدار غیر ممکن می شود.

چاره کار استفاده از فیبر مدارات چاپی می باشد. برای استفاده از چنین فیبر هایی ابتدا باید طرح مدار چاپی را در نرم افزار هایی مانند Protel و یا Proteus رسم کرد که معمولا همگی با نحوه کار این نرم افزار هاآشنایی داریم و اگر ندارید در آخر همین پست لینک هایی قرار خواهیم داد تا از آنها استفاده کنید.

  در هفت مرحله ساده برد مدارچاپی خودتان را بسازید

تفاوت سیستمهای کنترل PLC و DCS


تفاوت سیستمهای کنترل PLC و DCS
PLCها برای Factory Automation و کنترلهای ترتیبی یا Interlocking بکار می روند در حالیکه DCS ها برای Process Automation و یا کنترل فرآیند کاربرد دارند.
*** PLC ها برای تعداد I/O زیر 1000 به صرفه هستند در حالیکه از DCS ها بیشتر در مواردی استفاده میشه که تعداد I/O بیش از 1000 دارند.
*** کاربرد PLC ها بیشتر در صنایع خودرو سازی و DCS ها در صنایع پتروشیمی می باشد.
*** در یک سیستم DCS پس از طراحی ساختار کلی سیستم و مشخص شدن تعداد وظایف هریک از میکروکنترلرها، توابع مورد نیاز را از کتابخانه انتخاب کرده و به شکل یک پازل کنار هم قرار می دهند تا فرآیند را کنترل کند درحالیکه برنامه نویسی PLC تقریبا از صفر آغاز می شود.
*** سیستمهای DCS ذاتا redundant هستند و در تمام سطوح اعم از کارتهای I/O ، شبکه های ارتباطی، میکروکنترلرها و منابع تغذیه دارای پشتیبان هستند در حالیکه PLC ها فاقد چنین مزیتی می باشند.